Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki

Autor

  • Waldemar Furmanek Uniwersytet Rzeszowski

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2015.10.6

Słowa kluczowe:

analfabetyzm, analfabetyzm cyfrowy, kanon wykształcenia, edukacja in-formacyjna, edukacja informatyczna

Abstrakt

Rozwój społeczeństwa informacyjnego napotyka bariery świadomościowe. Wielkie grupy Polaków i Europejczyków nie znają podstawowych kompetencji związanych z wykorzystaniem sprzętu informatycznego i posługiwaniem się technologiami informacyjnymi. Przed edukacją in-formacyjną wyrastają nowe wyzwania.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

Furmanek, W. (2015). Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki. Dydaktyka Informatyki, 10, 49–62. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.6

Numer

Dział

TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI