Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2015.10.6Słowa kluczowe:
analfabetyzm, analfabetyzm cyfrowy, kanon wykształcenia, edukacja in-formacyjna, edukacja informatycznaAbstrakt
Rozwój społeczeństwa informacyjnego napotyka bariery świadomościowe. Wielkie grupy Polaków i Europejczyków nie znają podstawowych kompetencji związanych z wykorzystaniem sprzętu informatycznego i posługiwaniem się technologiami informacyjnymi. Przed edukacją in-formacyjną wyrastają nowe wyzwania.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
Furmanek, W. (2015). Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki. Dydaktyka Informatyki, 10, 49–62. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.6
Numer
Dział
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI