Platformy e-learningowe – serwis internetowy o profilu dydaktycznym
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2015.10.16Słowa kluczowe:
Internet, nauczanie, kurs, komunikacja, e-learning, komputer, on-lineAbstrakt
W ostatniej dekadzie nastąpił gwałtowny wzrost wykorzystania mikrokomputerów, co w połą-czeniu z upowszechnieniem się łączności on-line doprowadziło do wyłonienia się zupełnie nowej możliwości kształcenia – nauczania na odległość, czyli prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy osoby uczące się i nauczyciele nie znajdują się w tym samym miejscu, stosując do przekazywania informacji współczesne technologie komunikacyjne. Rozwój techniki przyczy-nił się do szukania mobilnych form kształcenia, czyli e-learningu. Tłumacząc na język polski, to nic innego jak: kształcenie na odległość, e-nauczanie czy nauczanie on-line. W artykule przedsta-wiona zostanie definicja platform edukacyjnych stosowanych na płaszczyźnie edukacyjnej, jako serwis internetowy o profilu dydaktycznym.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
Molga, A. (2015). Platformy e-learningowe – serwis internetowy o profilu dydaktycznym. Dydaktyka Informatyki, 10, 140–146. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.16
Numer
Dział
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI