Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne

Autor

  • Agnieszka Molga Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2015.10.17

Słowa kluczowe:

Internet, nauczanie, kurs, komunikacja, e-learning, komputer, on-line

Abstrakt

Od kilku lat jesteśmy świadkami ogromnego wręcz rozwoju Internetu, zarówno pod względem liczebności uczestników, jak też liczby usług przez niego oferowanych. Jedną z takich usług stały się kursy przygotowane na platformie zdalnego nauczania, w których bezpośrednią komunikację typu: nauczyciel – uczeń zastępuje komunikacja elektroniczna. Artykuł definiuje kurs edukacyjny i zawartość takiego kursu, którego podstawowymi zadaniami są: gromadzenie materiałów dydak-tycznych, ich organizowanie i udostępnianie adresatom.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

Molga, A. (2015). Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne. Dydaktyka Informatyki, 10, 147–153. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.17

Numer

Dział

TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI