Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2015.10.17Słowa kluczowe:
Internet, nauczanie, kurs, komunikacja, e-learning, komputer, on-lineAbstrakt
Od kilku lat jesteśmy świadkami ogromnego wręcz rozwoju Internetu, zarówno pod względem liczebności uczestników, jak też liczby usług przez niego oferowanych. Jedną z takich usług stały się kursy przygotowane na platformie zdalnego nauczania, w których bezpośrednią komunikację typu: nauczyciel – uczeń zastępuje komunikacja elektroniczna. Artykuł definiuje kurs edukacyjny i zawartość takiego kursu, którego podstawowymi zadaniami są: gromadzenie materiałów dydak-tycznych, ich organizowanie i udostępnianie adresatom.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
Molga, A. (2015). Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne. Dydaktyka Informatyki, 10, 147–153. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.17
Numer
Dział
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI