Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2015.10.8Słowa kluczowe:
kształcenie, ICT, kultura technicznaAbstrakt
Rozwój ICT wpływa znacząco na obszar kultury technicznej. W programach nauczania ICT pomijane są zagadnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji urządzeń i oprogramowania. Te elementy mają istotne znaczenie dla wzrostu poziomu kultury technicznej, która w innych obszarach jest kształcona prawidłowo. Zaprezentowano cele i treści kształcenia, odpowiednie dla podniesienia poziomu kultury technicznej, które są implikowane upowszechnieniem zdobyczy ICT.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
Janczyk, J. (2015). Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT. Dydaktyka Informatyki, 10, 72–79. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.8
Numer
Dział
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI