Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT

Autor

  • Janusz Janczyk Firma edukacyjna EDU-ICT

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2015.10.8

Słowa kluczowe:

kształcenie, ICT, kultura techniczna

Abstrakt

Rozwój ICT wpływa znacząco na obszar kultury technicznej. W programach nauczania ICT pomijane są zagadnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji urządzeń i oprogramowania. Te elementy mają istotne znaczenie dla wzrostu poziomu kultury technicznej, która w innych obszarach jest kształcona prawidłowo. Zaprezentowano cele i treści kształcenia, odpowiednie dla podniesienia poziomu kultury technicznej, które są implikowane upowszechnieniem zdobyczy ICT.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

Janczyk, J. (2015). Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT. Dydaktyka Informatyki, 10, 72–79. https://doi.org/10.15584/di.2015.10.8

Numer

Dział

TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI