Big data w relacji do procesów zmian w edukacji

Autor

  • Janusz Janczyk Firma edukacyjna EDU-ICT

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2016.11.13

Słowa kluczowe:

Big Data, edukacja, rozwój

Abstrakt

Implementacje technologii informacyjnych w sferę edukacji cechują się od wielu lat wysoką dynamiką wzrostu. Najbardziej intrygującym i nierozpoznanym obecnie zjawiskiem, przenikającym nie tylko edukację, ale wszelkie działania ludzkie jest Big Data. Należy skorzystać z nowych możliwości IT w takim zakresie, aby przyspieszyć rozwój edukacyjnych zastosowań Big Data i ograniczyć wpływ dostrzeganych oraz przyszłych zagrożeń. Podjęto próbę ewaluacji technologii Big Data w obszarze indeksowania, pozyskiwania i dystrybucji informacji w kontekście usieciowionej edukacji.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

Janczyk, J. (2016). Big data w relacji do procesów zmian w edukacji. Dydaktyka Informatyki, 11, 100–108. https://doi.org/10.15584/di.2016.11.13

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA