Big data w relacji do procesów zmian w edukacji
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2016.11.13Słowa kluczowe:
Big Data, edukacja, rozwójAbstrakt
Implementacje technologii informacyjnych w sferę edukacji cechują się od wielu lat wysoką dynamiką wzrostu. Najbardziej intrygującym i nierozpoznanym obecnie zjawiskiem, przenikającym nie tylko edukację, ale wszelkie działania ludzkie jest Big Data. Należy skorzystać z nowych możliwości IT w takim zakresie, aby przyspieszyć rozwój edukacyjnych zastosowań Big Data i ograniczyć wpływ dostrzeganych oraz przyszłych zagrożeń. Podjęto próbę ewaluacji technologii Big Data w obszarze indeksowania, pozyskiwania i dystrybucji informacji w kontekście usieciowionej edukacji.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
Janczyk, J. (2016). Big data w relacji do procesów zmian w edukacji. Dydaktyka Informatyki, 11, 100–108. https://doi.org/10.15584/di.2016.11.13
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA