Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 3 (2006)
Tom 3 (2006)
Opublikowane:
2006-12-15
Pełny numer
Spis treści
Wprowadzenie
Aleksander Piecuch
7-9
PDF
CELE UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA INFORMATYKI I TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH
Wybrane problemy dydaktyki infomatyki i teterminologii informacyjnej
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
13-29
PDF
Cele nauczania terminologii informacyjnej a dynamika zmian społecznych
Janusz Janczyk
30-55
PDF
Z teorii i praktyki uczenia się i nauczania informatyki
Aleksander Piecuch
56-67
PDF
Technologie informacyjne i komunikacyjne i ich miejsce w Ramowym planie nauczania dla szkół podstawowych w Republice Czeskiej
Miroslav Chraska
68-75
PDF
PROCESY UCZENIA SIĘ INFORMATYKI I TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH
Uczenie się informatyki i technologii informacyjnych (kilka refleksji niedokończonych)
Waldemar Furmanek
79-93
PDF
Psychologiczne aspekty warunkujące uczenie się informatyki i technologii informacyjnych
Aleksander Piecuch
94-106
PDF
Symulacja kamputerowa w nauczaniu przedmiotów elektrycznych w szkołach zawodowych
Stanisław Szabłowski
107-116
PDF
PROCESY NAUCZANIA - WSPOMAGANIE UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA PRZEZ TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
Rola ilustracji w uczeniu się i nauczaniu technologii informacyjnych
Wojciech Walat
119-152
PDF
Internet w pracy pedagogicznej nauczyciela
Maria Raczyńska
153-162
Projektowanie procesu dydaktycznego nauczania informatyki i technologii informacyjnych
Aleksander Piecuch
163-181
PDF
Matura z informatyki kilka refleksji
Aleksander Piecuch
182-196
PDF
Informacje o autorach
197
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Aktualny numer