E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie

Autor

  • Agnieszka Szewczyk Uniwersytet Szczeciński

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.12

Słowa kluczowe:

e-learning,, uczelnie wyższe,, platforma edukacyjna

Abstrakt

Artykuł zwraca uwagę na stosunkowo nową formę dydaktyki, jaką jest nauczanie na odległość – tzw. e-learning. Zawarto w nim podstawowe informacje o istocie tej techniki dydaktyki i podano jej zalety oraz wady. Zaprezentowano również stan zaawansowania prac i plany w zakresie wdrażania platformy edukacyjnej e-learningu w szczecińskich uczelniach wyższych.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Szewczyk, A. (2018). E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 91–104. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.12

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA