E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2018.13.12Słowa kluczowe:
e-learning,, uczelnie wyższe,, platforma edukacyjnaAbstrakt
Artykuł zwraca uwagę na stosunkowo nową formę dydaktyki, jaką jest nauczanie na odległość – tzw. e-learning. Zawarto w nim podstawowe informacje o istocie tej techniki dydaktyki i podano jej zalety oraz wady. Zaprezentowano również stan zaawansowania prac i plany w zakresie wdrażania platformy edukacyjnej e-learningu w szczecińskich uczelniach wyższych.Downloads
Pobrania
Opublikowane
2018-12-29
Jak cytować
Szewczyk, A. (2018). E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 91–104. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.12
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Dydaktyka Informatyki

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.