E-coaching w nauczaniu przedmiotów ścisłych

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2023.18.6

Słowa kluczowe:

metodologia, coaching, e-learning

Abstrakt

„E-coach: Towards e-coaching – the first step to build trust with a digital coach” to projekt z programu Erasmus+ realizowany w międzynarodowym partnerstwie pomiędzy Politechniką Białostocką w Polsce, Uniwersytetem w Lipsku w Niemczech, Politechniką Kreteńską w Grecji oraz Uniwersytetem Nauk Stosowanych w Tampere w Finlandii. Celem projektu było opracowanie metodologii coachingu online w środowisku uniwersyteckim oraz podręcznika i materiałów szkoleniowych dla nauczycieli akademickich i studentów, aby pomóc im w stosowaniu e-coachingu. W niniejszym artykule przedstawiamy opisy naszych pilotażowych zajęć na odległość ze studentami, skupionych na wybranym materiale z algebry liniowej, analizy matematycznej i programowaniu, omawiamy stosowane metody i narzędzia, opisujemy wrażenia uczniów oraz nauczycieli.

Pobrania

Opublikowane

2023-11-15

Jak cytować

Mozyrska, D., Chmielewski, A., Filipowicz-Chomko, M., Kopczyński, M., Mrozek, I., & Wyrwas, M. (2023). E-coaching w nauczaniu przedmiotów ścisłych. Dydaktyka Informatyki, 18, 83–91. https://doi.org/10.15584/di.2023.18.6

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA