Projektowanie zajęć języka ojczystego mniejszości narodowej w kontekście zdalnego nauczania

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2021.16.11

Słowa kluczowe:

zdalne nauczanie, proces dydaktyczny, projektowanie

Abstrakt

Niniejszy tekst koncentruje się wokół projektowania zajęć języka ojczystego mniejszości narodowej w formie zdalnego nauczania. W czasie pandemii, wdrażanie technologii informacyjno--komunikacyjnych do procesu nauczania stwarza nauczycielom nowe możliwości i wyznacza nową jakość w kształceniu. Autorka zwróciła uwagę na poszczególne elementy procesu dydaktycznego, które powinien brać pod uwagę każdy nauczyciel. W projektowaniu niezmiernie ważne jest również organizowanie wielu sytuacji dydaktycznych aktywizujących, a nawet inspirujących ucznia.

Pobrania

Opublikowane

2021-12-15

Jak cytować

Erenc-Grygoruk, G. (2021). Projektowanie zajęć języka ojczystego mniejszości narodowej w kontekście zdalnego nauczania. Dydaktyka Informatyki, 16, 113–120. https://doi.org/10.15584/di.2021.16.11

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA