Projektowanie zajęć języka ojczystego mniejszości narodowej w kontekście zdalnego nauczania
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2021.16.11Słowa kluczowe:
zdalne nauczanie, proces dydaktyczny, projektowanieAbstrakt
Niniejszy tekst koncentruje się wokół projektowania zajęć języka ojczystego mniejszości narodowej w formie zdalnego nauczania. W czasie pandemii, wdrażanie technologii informacyjno--komunikacyjnych do procesu nauczania stwarza nauczycielom nowe możliwości i wyznacza nową jakość w kształceniu. Autorka zwróciła uwagę na poszczególne elementy procesu dydaktycznego, które powinien brać pod uwagę każdy nauczyciel. W projektowaniu niezmiernie ważne jest również organizowanie wielu sytuacji dydaktycznych aktywizujących, a nawet inspirujących ucznia.Pobrania
Opublikowane
2021-12-15
Jak cytować
Erenc-Grygoruk, G. (2021). Projektowanie zajęć języka ojczystego mniejszości narodowej w kontekście zdalnego nauczania. Dydaktyka Informatyki, 16, 113–120. https://doi.org/10.15584/di.2021.16.11
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA