Kontrola i ocena jako integralne i konieczne składniki procesu dydaktycznego na różnych etapach edukacyjnych
DOI:
https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.10Słowa kluczowe:
proces dydaktyczny, efekty uczenia się, ocenaAbstrakt
W artykule zwrócono uwagę na kwestię kontroli efektów kształcenia w kontekście teorii procesu dydaktycznego oraz edukacyjnej rzeczywistości, która ze względu na zaskakującą i przedłużającą się sytuację pandemiczną wymaga szczególnego podejścia do sytuacji oceniania w procesie kształcenia na wszystkich etapach edukacyjnych. Nie można kontroli i oceny traktować tylko jako procedury dydaktycznej, należy skupić się na ich podstawowych funkcjach określonych w dydaktyce.Pobrania
Opublikowane
2021-12-15
Jak cytować
Kowalika, J., Choińska, K., & Pachowicz, M. (2021). Kontrola i ocena jako integralne
i konieczne składniki procesu dydaktycznego
na różnych etapach edukacyjnych. Dydaktyka Polonistyczna, 16(7), 129–141. https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.10
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE LITERACKIE I JĘZYKOWE