Manipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.40Słowa kluczowe:
perswazja manipulacja, młodzież, czasopismoAbstrakt
W artykule została przedstawiona analiza wykorzystania manipulacji i perswazji na stronach wybranego czasopisma młodzieżowego.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Hallada, M. (2019). Manipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 270–276. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.40
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.