Wykorzystanie komputera przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej w uczeniu się – sprawozdanie z badań sondażowych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.36Słowa kluczowe:
komputer, uczenie się, wyniki badańAbstrakt
W artykule zostały przedstawione wstępne wyniki badań dotyczące wykorzystania komputera w uczeniu się przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
HALLADA, M. (2017). Wykorzystanie komputera przez uczniów klas IV–VI szkoły podstawowej w uczeniu się – sprawozdanie z badań sondażowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 256–260. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.36
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.