Fotograficzne gatunki dziennikarskie uzupełnieniem mediów dydaktycznych

Autor

  • MAREK HALLADA Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Katedra Pedagogiki Medialnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.20

Słowa kluczowe:

media, fotografia, fotograficzne gatunki dziennikarskie, dydaktyka, wykorzystanie

Abstrakt

Streszczenie W artykule przedstawiono możliwość wykorzystania fotograficznych gatunków dziennikar-skich, które mogą być uzupełnieniem mediów dydaktycznych. Przedstawiono analizę występowania poszczególnych fotograficznych gatunków dziennikarskich w miesięczniku „National Geographic” w latach 2010–2015.

Pobrania

Opublikowane

2018-06-30

Jak cytować

HALLADA, M. (2018). Fotograficzne gatunki dziennikarskie uzupełnieniem mediów dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 155–160. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.20

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY ZASTOSOWAŃ ICT W EDUKACJI