Nowe technologie w diagnozie i pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych – inspiracje do badań naukowych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.34Słowa kluczowe:
specjalne potrzeby edukacyjne, nowe technologie, mózg, terapiaAbstrakt
Nowe technologie są dziś nieodłączną częścią życia dzieci. Badania naukowe wskazują zarówno na pozytywne i negatywne skutki ich użytkowania – także w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Terapeuci, nauczyciele czy rodzice z entuzjazmem korzystają z gier edukacyjnych, programów logopedycznych i innych innowacji. Niestety niewiele z nich zostało poddanych badaniom weryfikującym ich skuteczność. Artykuł zawiera krótki przegląd wyżej wymienionej problematyki.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Chojak, M. (2019). Nowe technologie w diagnozie i pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych – inspiracje do badań naukowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 261–266. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.34
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY WYKORZYSTANIA IT W DZIAŁANIACH INTEGRACYJNYCH I INKLUZYJNYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.