Nowe technologie w diagnozie i pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych – inspiracje do badań naukowych

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.34

Słowa kluczowe:

specjalne potrzeby edukacyjne, nowe technologie, mózg, terapia

Abstrakt

Nowe technologie są dziś nieodłączną częścią życia dzieci. Badania naukowe wskazują zarówno na pozytywne i negatywne skutki ich użytkowania – także w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Terapeuci, nauczyciele czy rodzice z entuzjazmem korzystają z gier edukacyjnych, programów logopedycznych i innych innowacji. Niestety niewiele z nich zostało poddanych badaniom weryfikującym ich skuteczność. Artykuł zawiera krótki przegląd wyżej wymienionej problematyki.

Pobrania

Opublikowane

2019-03-30

Jak cytować

Chojak, M. (2019). Nowe technologie w diagnozie i pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych – inspiracje do badań naukowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 261–266. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.34

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY WYKORZYSTANIA IT W DZIAŁANIACH INTEGRACYJNYCH I INKLUZYJNYCH