Trening interpersonalny w kształceniu akademickim
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.41Słowa kluczowe:
komunikacja interpersonalna, trening interpersonalnyAbstrakt
Doskonalenie umiejętności interpersonalnych jest jednym z celów kształcenia akademickiego na kierunkach pedagogicznych. W opracowaniu zaprezentowano analizę dotyczącą efektywność zajęć z treningu interpersonalnego przeprowadzonego dla studentów studiów licencjackich. Zaję-cia prowadzone były w ramach projektu „Kompetencje kluczem do kariery WF-P”. Ich celem było wzmocnienie kompetencji studentów w zakresie: synergicznego rozwiązywania problemów, świa-domości własnych aktów komunikacyjnych, umiejętności słuchania drugiego człowieka, odczyty-wania i wyrażania emocji, nawiązywania i utrzymywania kontaktów z innymi ludźmi, współpra-cowania w grupie oraz jasnego przekazywania myśli. Zaprezentowane wyniki wskazują na istotny wzrost tych kompetencji wśród uczestników projektu.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
BOJANOWICZ, J. (2018). Trening interpersonalny w kształceniu akademickim. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 307–313. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.41
Numer
Dział
PROBLEMY DYDAKTYKI SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.