System „cienkiego klienta” wspomagający pracę nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.27Słowa kluczowe:
cienki klient, edukacja, wirtualizacjaAbstrakt
Dzisiejsza moc obliczeniowa poszczególnych komputerów mogących pełnić rolę serwera wielokrotnie przewyższa zapotrzebowanie systemu operacyjnego i usług na dostępną moc obli-czeniową. Stosując rozwiązania zwielokratniające liczbę równolegle pracujących systemów operacyjnych na jednej fizycznej maszynie zwanej hostem, udaje się wysycić dostępną moc. Rozwiązania wykorzystujące wirtualizację można stosować w dydaktycznych pracowniach komputerowych choćby ze względu na zcentralizowane zarządzanie realizowane przez nauczyciela.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
LIS, R. (2017). System „cienkiego klienta” wspomagający pracę nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 192–197. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.27
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.