Edukacyjne zastosowanie drukarek 3D

Autor

  • Wojciech CZERSKI Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska
  • Rafał WAWER Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska
  • Artur POPKO Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie, Polska

Słowa kluczowe:

drukarki 3D, edukacja, szybkie prototypowanie, stereolitografia, RepRap

Abstrakt

W niniejszym artykule poruszona została tematyka zastosowania drukarek 3D w procesie edukacji. Na wstępie zaprezentowana została krótka historia druku 3D. Kolejna część poświęcona została omówieniu wybranych technik stosowanych w tych urządzeniach. Zaprezentowane zostały jedynie te, które autorzy uznali za najciekawsze z punktu widzenia wykorzystania ich w edukacji. Ostatnia część poświęcona została zaprezentowaniu obszarów edukacyjnych, w których z powodzeniem może być zastosowana drukarka 3D.

Pobrania

Opublikowane

2015-06-30

Jak cytować

CZERSKI, W., WAWER, R., & POPKO, A. (2015). Edukacyjne zastosowanie drukarek 3D. Journal of Education, Technology and Computer Science, 12(2), 105–111. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6500

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ