Refleksja nad twórczością w edukacji ogólnotechnicznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, kreatywność, twórczość technicznaAbstrakt
Kształcenie techniczne umoŜliwia wprowadzenie przez nauczycieli szerokiego zakresu działań twórczych do procesów dydaktycznych. Podejmowane działania metodyczne nastawione na rozwój twórczy dzieci i młodzieŜy wpływają równieŜ na rozwój intelektualny oraz postawy w podejściu do rozwiązywania problemów w przyszłości poza szkołą. Aby metody nauczania stymulujące rozwój postaw twórczych odniosły sukces, system edukacji musi być tak zaprojektowany, aby szeroko wspierał i wzmacniał kreatywnośc uczniów jako podstawowy cel edukacyjny.Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
KOZÍK, T., & HANDLOVSKÁ, I. (2011). Refleksja nad twórczością w edukacji ogólnotechnicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 15–22. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION