Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych

Autor

  • Wojciech WALAT Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja przedszkolna, wyobraźnia techniczna, pedagogika zabawy

Abstrakt

W przeprowadzonych badaniach wstępnych rozpoznawczych wpływu zabaw konstrukcyjnych na rozwój wyobraźni technicznej–kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym zaproponowano dzieciom wykonanie rysunków, które odzwierciedliły sposób przedstawiania ruchów prostych i złoŜonych, pokazały, jak rozwija się wyobraźnia kinetyczna dzieci pod wpływem prowadzonych zabaw konstrukcyjnych.

Pobrania

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

WALAT, W. (2011). Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 40–60. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7027

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA