Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja przedszkolna, wyobraźnia techniczna, pedagogika zabawyAbstrakt
W przeprowadzonych badaniach wstępnych rozpoznawczych wpływu zabaw konstrukcyjnych na rozwój wyobraźni technicznej–kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym zaproponowano dzieciom wykonanie rysunków, które odzwierciedliły sposób przedstawiania ruchów prostych i złoŜonych, pokazały, jak rozwija się wyobraźnia kinetyczna dzieci pod wpływem prowadzonych zabaw konstrukcyjnych.Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
WALAT, W. (2011). Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni
technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym –
sprawozdanie z badań wstępnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 40–60. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION