Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym – sprawozdanie z badań wstępnych
Słowa kluczowe:
edukacja przedszkolna, wyobraźnia techniczna, pedagogika zabawyAbstrakt
W przeprowadzonych badaniach wstępnych rozpoznawczych wpływu zabaw konstrukcyjnych na rozwój wyobraźni technicznej–kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym zaproponowano dzieciom wykonanie rysunków, które odzwierciedliły sposób przedstawiania ruchów prostych i złoŜonych, pokazały, jak rozwija się wyobraźnia kinetyczna dzieci pod wpływem prowadzonych zabaw konstrukcyjnych.Pobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
WALAT, W. (2011). Rola zabaw konstrukcyjnych w rozwijaniu wyobraźni
technicznej-kinetycznej dzieci w wieku przedszkolnym –
sprawozdanie z badań wstępnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 40–60. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7027
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.