Informatyczne przygotowanie pedagogów szkolnych – wyniki badań własnych

Autor

  • Wojciech CZERSKI Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska
  • Rafał WAWER Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska

Słowa kluczowe:

pedagog szkolny, przygotowanie informatyczne w pedagogice

Abstrakt

Artykuł porusza tematykę informatycznego przygotowania pedagogów szkolnych. Dokonana analiza badań przedstawia wyniki ankiet, w trakcie których zbierane były informacje głównie na temat wykorzystywanego przez pedagogów oprogramowania oraz sposobów jego użytkowania. Oprócz tego celem badań było określenie, gdzie pedagodzy szkolni zdobyli wiedzę na temat używanych programów

Pobrania

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

CZERSKI, W., & WAWER, R. (2011). Informatyczne przygotowanie pedagogów szkolnych – wyniki badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 277–283. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7055