Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji w środowisku Unity 3D

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.24

Słowa kluczowe:

Unity, Unreal, silnik gier, grafika generowana komputerowo Przemysł 4.0

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z etapami tworzenia aplikacji i gier z przeznaczeniem do wykorzystania w edukacji w oparciu o silnik gier Unity. Skupiono się na możliwościach, jakie daje ten silnik, opisano proces tworzenia prostych gier oraz wykorzystania technologii VR. Zagadnienia te mogą mieć szerokie zastosowanie w procesie dydaktyki przedmiotów informatycznych, szkoleniach itp. W szczególności tematyka odpowiada aktualnym wyzwaniom jak np. Przemysł 4.0.

Pobrania

Opublikowane

2019-03-30

Jak cytować

Dymora, P., Mazurek, M., & Kowal, B. (2019). Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji w środowisku Unity 3D. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 185–193. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.24

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ

Inne teksty tego samego autora