Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji w środowisku Unity 3D
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.24Słowa kluczowe:
Unity, Unreal, silnik gier, grafika generowana komputerowo Przemysł 4.0Abstrakt
W artykule przedstawiono zagadnienia związane z etapami tworzenia aplikacji i gier z przeznaczeniem do wykorzystania w edukacji w oparciu o silnik gier Unity. Skupiono się na możliwościach, jakie daje ten silnik, opisano proces tworzenia prostych gier oraz wykorzystania technologii VR. Zagadnienia te mogą mieć szerokie zastosowanie w procesie dydaktyki przedmiotów informatycznych, szkoleniach itp. W szczególności tematyka odpowiada aktualnym wyzwaniom jak np. Przemysł 4.0.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Dymora, P., Mazurek, M., & Kowal, B. (2019). Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji w środowisku Unity 3D. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 185–193. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.24
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.