Prezentacje studenckie jako narzędzie rozwijania kompetencji zawodowych przyszłych pedagogów
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.60Słowa kluczowe:
kompetencje społeczne, prezentacje studenckieAbstrakt
Posiadanie kompetencji społecznych wyznacza skuteczność interpersonalną. Jednym z elementów tych kompetencji jest radzenie sobie w sytuacjach związanych z ekspozycją społeczną. Takie sytuacje, chociaż często stresujące, są w wielu zawodach niezbędne, bowiem związane są z koniecznością skutecznej prezentacji wiedzy. W zawodzie nauczyciela, pedagoga czy opiekuna prezentacja wiedzy to podstawowe zadanie zawodowe. W opracowaniu zaprezentowano wybrane fragmenty analizy opinii studentów pedagogiki na temat prezentacji studenckich. Studenci wskazali na potrzebę doskonalenia umiejętności wystąpień publicznych, udzielania przez wykładowcę szczegółowej informacji zwrotnej na temat wystąpienia oraz przede wszystkim na potrzebę precyzyjnego określenia wymagań i kryteriów oceny.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
BOJANOWICZ, J. (2018). Prezentacje studenckie jako narzędzie rozwijania kompetencji zawodowych przyszłych pedagogów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 411–417. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.60
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.