Skala gotowości młodzieży do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością – propozycja narzędzia
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.29Słowa kluczowe:
kształcenie integracyjne, konstruowanie narzędzi badawczych, struktura kwestionariuszaAbstrakt
W artykule zaprezentowano propozycję nowego narzędzia do badania gotowości młodzieży do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością. Umieszczono w nim zarówno teore-tyczne podstawy konstrukcji kwestionariusza, jak i jego właściwości psychometryczne. Biorąc pod uwagę uzyskane wyniki, można go uznać za wartościowe narzędzie diagnozowania i monitorowa-nia dojrzałości młodzieży do wchodzenia w relacje interpersonalne z rówieśnikami z niepełno-sprawnością.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
KAZANOWSKI, Z. (2018). Skala gotowości młodzieży do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością – propozycja narzędzia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 225–230. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.29
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.