Demograficzne uwarunkowania gotowości młodzieży do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.30Słowa kluczowe:
kształcenie integracyjne, gotowość do integracji szkolnej, integracja rówieśniczaAbstrakt
Artykuł prezentuje wyniki analizy demograficznych uwarunkowań gotowości młodzieży do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością. W badaniach uczestniczyło 422 uczniów liceum. Wyniki badań ujawniły istotną rolę płci, miejsca zamieszkania oraz wykształce-nia ojca w określaniu dojrzałość badanych do uczestnictwa w integracyjnych formach edukacji.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
KAZANOWSKI, Z. (2018). Demograficzne uwarunkowania gotowości młodzieży do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 231–236. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.30
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.