Personalizowanie kształcenia akademickiego – wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.9Słowa kluczowe:
personalizacja kształcenia, tutoring, nauczyciele akademiccy, dydaktyka akademickaAbstrakt
W ostatnich latach w polskim systemie oświaty można zauważyć coraz wyraźniejszy trend związany z personalizacją kształcenia. Wyraża się on obecnością m.in. różnych form tutoringu, ruchem edukacji domowej czy szkół demokratycznych. Zmiany demograficzne, wyzwania rynku pracy, ale także wizja Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego wskazują, że personalizacja jest ważną wskazówką również dla kształcenia akademickiego. W niniejszym artykule aspekt ten będzie analizowany z perspektywy najnowszej literatury przedmiotu, a także własnych obserwacji.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
SARNAT-CIASTKO, A. (2017). Personalizowanie kształcenia akademickiego – wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 78–83. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.9
Numer
Dział
PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.