Między fotografią klasyczną a cyfrową – wybrane aspekty edukacji

Autor

  • Ewa PIWOWARSKA
  • Jerzy PIWOWARSKI

Słowa kluczowe:

fotografia, edukacja, plastyka, nauczyciel

Abstrakt

W artykule, odwołując się do dziejów fotografii, ukazano jej rosnący zakres zastosowań dotyczący m.in. wykorzystania w badaniach naukowych, poligrafii oraz w sztuce. Wzrost dostępności nowego medium sprawił, że stało się ono przedmiotem powszechnej edukacji plastycznej. Analiza obowiązujących programów kształcenia pozwoliła przedstawić koncepcję edukowania nauczycieli.

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

PIWOWARSKA, E., & PIWOWARSKI, J. (2015). Między fotografią klasyczną a cyfrową – wybrane aspekty edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 133–138. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6447

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION