Między fotografią klasyczną a cyfrową – wybrane aspekty edukacji
Słowa kluczowe:
fotografia, edukacja, plastyka, nauczycielAbstrakt
W artykule, odwołując się do dziejów fotografii, ukazano jej rosnący zakres zastosowań dotyczący m.in. wykorzystania w badaniach naukowych, poligrafii oraz w sztuce. Wzrost dostępności nowego medium sprawił, że stało się ono przedmiotem powszechnej edukacji plastycznej. Analiza obowiązujących programów kształcenia pozwoliła przedstawić koncepcję edukowania nauczycieli.Pobrania
Opublikowane
2015-09-30
Jak cytować
PIWOWARSKA, E., & PIWOWARSKI, J. (2015). Między fotografią klasyczną a cyfrową – wybrane aspekty edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 133–138. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6447
Numer
Dział
WIDEODYDAKTYKA. STAN OBECNY I PERSPEKTYWY ROZWOJU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.