Refleksja nad twórczością w edukacji ogólnotechnicznej
Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, kreatywność, twórczość technicznaAbstrakt
Kształcenie techniczne umoŜliwia wprowadzenie przez nauczycieli szerokiego zakresu działań twórczych do procesów dydaktycznych. Podejmowane działania metodyczne nastawione na rozwój twórczy dzieci i młodzieŜy wpływają równieŜ na rozwój intelektualny oraz postawy w podejściu do rozwiązywania problemów w przyszłości poza szkołą. Aby metody nauczania stymulujące rozwój postaw twórczych odniosły sukces, system edukacji musi być tak zaprojektowany, aby szeroko wspierał i wzmacniał kreatywnośc uczniów jako podstawowy cel edukacyjny.Pobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
KOZÍK, T., & HANDLOVSKÁ, I. (2011). Refleksja nad twórczością w edukacji ogólnotechnicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 15–22. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7023
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.