Opinie nauczycieli na temat moŜliwości i form doskonalenia metodycznego

Autor

  • Gabriel BÁNESZ Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika

Słowa kluczowe:

edukacja zdalna, ICT (informacyjno-komunikacyjne technologie), technologie multimedialne, kształcenie nauczycieli

Abstrakt

Celem projektu KEGA „Weryfikacja aplikacji dla systemu wideokonferencyjnego i technologii edukacji zdalnej” jest analiza moŜliwości wykorzystania systemów wideokonferencyjnych i technologii edukacji zdalnej w szkole podstawowej pierwszego i drugiego stopnia. RównieŜ celem jest określenie minimalnych wymagań technicznych i organizacyjnych dla skutecznego korzystania z systemów technologii multimedialnych oraz potrzeb w zakresie projektowania programów edukacyjnych. W pracy przedstawiono poglądy nauczycieli na temat wykorzystania tych technologii w praktyce szkolnej.

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

BÁNESZ, G. (2011). Opinie nauczycieli na temat moŜliwości i form doskonalenia metodycznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 254–259. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7051