Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego
DOI:
https://doi.org/10.15584/polispol.2015.2.5Słowa kluczowe:
territorial marketing, image, region, brandAbstrakt
The article pertains to the issue of territorial marketing in creating the image of lo-cal government unit on the example of the Subcarpathian Voivodeship. The aim of this paper is to identify by which methods the region builds brand and positive perception. Analysis of the use of territorial marketing tools is conducted based on the method of research sources pertaining to the theme. It was proved that the Subcarpathian region concentrates on social capital and openness for innovations, but still needs a greater emphasis on marketing.Pobrania
Opublikowane
2021-04-21
Jak cytować
Gorączko, J. (2021). Znaczenie marketingu terytorialnego w kreowaniu wizerunku i marki jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa podkarpackiego. Polityka I Społeczeństwo, 13(2), 75–86. https://doi.org/10.15584/polispol.2015.2.5
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.