Społeczno-edukacyjne uwarunkowania wykorzystania kształcenia na odległość

Autor

  • Krystian Tuczyński Uniwersytet Rzeszowski, Kolegium Nauk Społecznych, Instytut Pedagogiki

DOI:

https://doi.org/10.15584/polispol.2023.2.16

Słowa kluczowe:

społeczeństwo, kształcenie zdalne, e-learning

Abstrakt

Treść opracowania w głównej mierze została ukierunkowana na określeniu społecznych oraz edukacyjnych uwarunkowań zastosowania kształcenia na odległość. Część pierwsza artykułu stanowi retrospekcja historyczna kształcenia zdalnego z wyróżnieniem najważniejszych wydarzeń rewolucjonizujących wspomnianą formę ksztacenia. W dalszej części opracowania przedstawiono współczesne odniesienie do edukacji zdalnej z punktu widzenia dydaktyki szkoły wyższej. Ostatni punkt stanowi przegląd platform e-learningowych wykorzystywanych współcześnie w edukacji.

Pobrania

Opublikowane

2023-10-31

Jak cytować

Tuczyński, K. (2023). Społeczno-edukacyjne uwarunkowania wykorzystania kształcenia na odległość. Polityka I Społeczeństwo, 21(2), 245–256. https://doi.org/10.15584/polispol.2023.2.16

Numer

Dział

Artykuły