Społeczno-edukacyjne uwarunkowania wykorzystania kształcenia na odległość
DOI:
https://doi.org/10.15584/polispol.2023.2.16Słowa kluczowe:
społeczeństwo, kształcenie zdalne, e-learningAbstrakt
Treść opracowania w głównej mierze została ukierunkowana na określeniu społecznych oraz edukacyjnych uwarunkowań zastosowania kształcenia na odległość. Część pierwsza artykułu stanowi retrospekcja historyczna kształcenia zdalnego z wyróżnieniem najważniejszych wydarzeń rewolucjonizujących wspomnianą formę ksztacenia. W dalszej części opracowania przedstawiono współczesne odniesienie do edukacji zdalnej z punktu widzenia dydaktyki szkoły wyższej. Ostatni punkt stanowi przegląd platform e-learningowych wykorzystywanych współcześnie w edukacji.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2023 Polityka i Społeczeństwo
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.