Semantyczna płynność słowna dzieci czteroletnich – kategoria imiona
DOI:
https://doi.org/10.15584/slowo.2022.13.28Słowa kluczowe:
płynność słowna, test fluencji werbalnej, imiona, dzieci czteroletnieAbstrakt
Przedmiotem rozważań jest badanie płynności słownej dzieci czteroletnich. W artykule przedstawione zostaną wyniki oraz analiza badań dotyczących płynności słownej semantycznej w zakresie nazw własnych w kategorii imiona. Badanie wykonane zostało przy użyciu minutowego testu fluencji słownej. Na podstawie wyników testu można wnioskować m.in. o jakości procesów językowych, bogactwie słownika leksykalnego czy poziomie pamięci semantycznej.Pobrania
Opublikowane
2022-12-15
Jak cytować
Zając, E. (2022). Semantyczna płynność słowna dzieci czteroletnich – kategoria imiona. Słowo. Studia językoznawcze, (13), 418–426. https://doi.org/10.15584/slowo.2022.13.28
Numer
Dział
METODOLOGIA, INNE KATEGORIE NAZW WŁASNYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Słowo. Studia językoznawcze
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.