„Wirtualny doradca zdrowotny”, suplement diety, reklama i odbiorca – czyli język portali promujących zdrowie w Internecie
DOI:
https://doi.org/10.15584/slowo.2019.10.01Słowa kluczowe:
health-related web portals, language promoting health on the Internet, advertisementAbstrakt
The paper focuses on the language of the health promoting web portals, including the language of advertisements related to the health promoting products which are placed on selected web portals. The communication-related aspect of the discussion, that is the perspective of the virtual health advisor and receiver organise the discussion. The analysis is conducted according to the paradigm of the popular science apparatus with limited amount of specialist terminology, which makes it understandable for any reader.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Błachowicz, E. (2019). „Wirtualny doradca zdrowotny”, suplement diety, reklama i odbiorca – czyli język portali promujących zdrowie w Internecie. Słowo. Studia językoznawcze, 10(10), 7–24. https://doi.org/10.15584/slowo.2019.10.01
Numer
Dział
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Słowo. Studia językoznawcze
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.