„Wirtualny doradca zdrowotny”, suplement diety, reklama i odbiorca – czyli język portali promujących zdrowie w Internecie

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/slowo.2019.10.01

Słowa kluczowe:

health-related web portals, language promoting health on the Internet, advertisement

Abstrakt

The paper focuses on the language of the health promoting web portals, including the language of advertisements related to the health promoting products which are placed on selected web portals. The communication-related aspect of the discussion, that is the perspective of the virtual health advisor and receiver organise the discussion. The analysis is conducted according to the paradigm of the popular science apparatus with limited amount of specialist terminology, which makes it understandable for any reader.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Błachowicz, E. (2019). „Wirtualny doradca zdrowotny”, suplement diety, reklama i odbiorca – czyli język portali promujących zdrowie w Internecie. Słowo. Studia językoznawcze, 10(10), 7–24. https://doi.org/10.15584/slowo.2019.10.01

Numer

Dział

ROZPRAWY I ARTYKUŁY

Inne teksty tego samego autora