Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2019.14.9

Słowa kluczowe:

media cyfrowe, cyfrowa biblioteka, wirtualne wycieczki, wirtualne wykłady

Abstrakt

W opracowaniu poddano analizie wybrane zasoby sieciowe, z których część została przy-gotowana specjalnie do zastosowań edukacyjnych. Pozostałe omówione zasoby, chociaż nie zostały przygotowane z myślą o edukacji mogą z powodzeniem pełnić takie funkcje. Na tle istniejących sieciowych zasobów edukacyjnych pokazano stopień zainteresowania nimi nauczycieli i uczniów.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Piecuch, A. (2019). Niewykorzystywany edukacyjny potencjał ICT. Dydaktyka Informatyki, 14, 100–119. https://doi.org/10.15584/di.2019.14.9

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 4