Prymat człowieka nad technologią paradygmatem współczesnej dydaktyki informatyki
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2023.18.3Słowa kluczowe:
dydaktyka, informatyka, model człowieka, transhumanizm, superdługowieczność, superdobrobyt, superinteligencjaAbstrakt
W związku z rozwojem transhumanizmu istnieje pilna potrzeba podejmowania badań nad miejscem dydaktyki informatyki w systemie nauk pedagogicznych. Szczególnie istotne jest odniesienie problematyki dydaktyki informatyki do treści tzw. superproblemów: superdługowieczności, superdobrobytu, superinteligencji.
Pobrania
Opublikowane
2023-11-15
Jak cytować
Furmanek, W. (2023). Prymat człowieka nad technologią paradygmatem współczesnej dydaktyki informatyki. Dydaktyka Informatyki, 18, 34–54. https://doi.org/10.15584/di.2023.18.3
Numer
Dział
TIK A SPOŁECZEŃSTWO