Diagnostyka materiałowa w energetyce i lotnictwie – projekt z zastosowaniem wideodydaktyki
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2024.19.15Słowa kluczowe:
wideodydaktyka, diagnostyka materiałowa, energetyka, lotnictwo, spajanieAbstrakt
W artykule omówiono zastosowanie metody wideodydaktyki w nauczaniu diagnostyki materiałowej w energetyce i lotnictwie. Metoda ta polega na tworzeniu filmów przez studentów, co ma na celu aktywne zaangażowanie ich w proces uczenia się. Projekt realizowany był na kierunku inżynieria metali jako innowacyjna forma zajęć projektowych. Każdy student tworzył film prezentujący zastosowania materiałów i technik spajania w tych dziedzinach. Studenci ocenili swoje zaangażowanie i osiągnięcia w projekcie, wyrażając pozytywne nastawienie do wideodydaktyki i jej skuteczności w uczeniu się.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2024 Dydaktyka Informatyki
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.