Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.22

Słowa kluczowe:

dziecko nieśmiałe, trudności, nauczyciel

Abstrakt

Problem nieśmiałości wydaje się być pomijany w szerokiej dyskusji dotyczącej problematyki wychowania. Wiedza wychowawców dotycząca tej tematyki warunkuje w pewnym zakresie efektywność podejmowanych działań edukacyjnych. Celem badań było poznanie opinii nauczycieli na temat trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym. Materiał empiryczny zebrano wykorzystując kwestionariusz ankiety własnej konstrukcji zawierający pytania z kafeterią półotwartą oraz otwartą.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Wrótniak, J. (2019). Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 163–171. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.22

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI