Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.22Słowa kluczowe:
dziecko nieśmiałe, trudności, nauczycielAbstrakt
Problem nieśmiałości wydaje się być pomijany w szerokiej dyskusji dotyczącej problematyki wychowania. Wiedza wychowawców dotycząca tej tematyki warunkuje w pewnym zakresie efektywność podejmowanych działań edukacyjnych. Celem badań było poznanie opinii nauczycieli na temat trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym. Materiał empiryczny zebrano wykorzystując kwestionariusz ankiety własnej konstrukcji zawierający pytania z kafeterią półotwartą oraz otwartą.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Wrótniak, J. (2019). Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 163–171. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.22
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.