Portale społecznościowe w edukacji współczesnej młodzieży

Autor

  • JOANNA WRÓTNIAK Doktor, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki, Zakład Teorii Wychowania, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.25

Słowa kluczowe:

portale społecznościowe, młodzież, edukacja

Abstrakt

Celem badań było poznanie opinii młodzieży na temat portali społecznościowych i ich znaczenia w edukacji. Materiał empiryczny zebrano, wykorzystując kwestionariusz ankiety własnej konstrukcji zawierający pytania z kafeterią zamkniętą i otwartą. Badania przeprowadzono wśród uczniów w jednej ze szkół podstawowych położonej na wsi. Ogółem przebadano 103 uczniów (44 dziewczyny i 59 chłopców). Wiek badanych mieścił się w przedziale 14–16 lat.

Opublikowane

2018-09-30

Jak cytować

WRÓTNIAK, J. (2018). Portale społecznościowe w edukacji współczesnej młodzieży. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 178–183. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.25

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION