Portale społecznościowe w edukacji współczesnej młodzieży
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.25Słowa kluczowe:
portale społecznościowe, młodzież, edukacjaAbstrakt
Celem badań było poznanie opinii młodzieży na temat portali społecznościowych i ich znaczenia w edukacji. Materiał empiryczny zebrano, wykorzystując kwestionariusz ankiety własnej konstrukcji zawierający pytania z kafeterią zamkniętą i otwartą. Badania przeprowadzono wśród uczniów w jednej ze szkół podstawowych położonej na wsi. Ogółem przebadano 103 uczniów (44 dziewczyny i 59 chłopców). Wiek badanych mieścił się w przedziale 14–16 lat.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
WRÓTNIAK, J. (2018). Portale społecznościowe w edukacji współczesnej młodzieży. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 178–183. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.25
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.