Models for Assesing the Level of Informatization of an Educational Institution
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.37Słowa kluczowe:
Model, ICT, Maturity model, Level of informatizationAbstrakt
Thisarticle discusses the model for assessing the level of informatization of an educational institution. Authors propose to use models of maturity levels for all types of educational institutions.The necessary assessment indicators are also justified.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Kovalev, E., & Kovaleva, L. (2019). Models for Assesing the Level of Informatization of an Educational Institution. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 252–256. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.37
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.