Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną na II i III poziomie edukacyjnym

Autor

  • ANDRZEJ CHUDNICKI Doktor, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Zakład Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Polska
  • ANDRZEJ MIELCZAREK Magister, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Zakład Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.33

Słowa kluczowe:

niepełnosprawność intelektualna, technologie informacyjno-komunikacyjne, młodzież niepełnosprawna, szkoła specjalna

Abstrakt

W artykule przedstawiono propozycję wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pracy z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu lekkim i umiarkowanym. Omówione zostały założenia teoretyczne oraz wstępna ewaluacja działań zreali-zowanych w ramach koła komputerowego funkcjonującego w internacie szkoły specjalnej.

Pobrania

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

CHUDNICKI, A., & MIELCZAREK, A. (2018). Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną na II i III poziomie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 249–254. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.33

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ