Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną na II i III poziomie edukacyjnym
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.33Słowa kluczowe:
niepełnosprawność intelektualna, technologie informacyjno-komunikacyjne, młodzież niepełnosprawna, szkoła specjalnaAbstrakt
W artykule przedstawiono propozycję wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pracy z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu lekkim i umiarkowanym. Omówione zostały założenia teoretyczne oraz wstępna ewaluacja działań zreali-zowanych w ramach koła komputerowego funkcjonującego w internacie szkoły specjalnej.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
CHUDNICKI, A., & MIELCZAREK, A. (2018). Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną na II i III poziomie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 249–254. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.33
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.