Optymalne ścieżki kształcenia prowadzące do uzyskania pełnych kompetencji zawodowych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.20Słowa kluczowe:
kształcenie zawodowe, drożność kształcenia, ścieżki kształcenia zawodowego, kompetencje zawodoweAbstrakt
Jedną z najważniejszych kwestii mających wpływ na rozwój innowacyjnej gospodarki jest obserwowane niedopasowanie kompetencyjne. Zjawisko to stanowi również problem dla absolwentów szukających zatrudnienia. W niniejszym opracowaniu scharakteryzowano podstawowe przyczyny tej sytuacji, szczególnie w obszarze systemu edukacji. Następnie opisano dobór i analizę optymalnych ścieżek kształcenia prowadzących do uzyskania wymaganych kompetencji zawodowych z uwzględnieniem drożności kształcenia zawodowego.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2016). Optymalne ścieżki kształcenia prowadzące do uzyskania pełnych kompetencji zawodowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 164–169. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.20
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.