Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych

Autor

  • Krzysztof NIEWIADOMSKI
  • Ewa NIEROBA
  • Ireneusz ZAWŁOCKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

edukacja ogólna, edukacja zawodowa, warunki uczenia się

Abstrakt

W artykule podjęto próbę porównania wybranych czynników związanych z uczeniem się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych. W badaniach uczestniczyło stu uczniów.

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

NIEWIADOMSKI, K., NIEROBA, E., & ZAWŁOCKI, I. (2011). Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 217–222. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>