Tanatopedagogika w procesie kształcenia nauczycieli

Autor

  • Ewa NIEROBA
  • Ireneusz ZAWŁOCKI
  • Krzysztof NIEWIADOMSKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

tanatopedagogika, kształcenie nauczycieli

Abstrakt

Artykuł uzasadnia potrzebę wzbogacenia programów kształcenia nauczycieli o zajęcia z tanatologii. Autorzy zaprezentowali wymierne korzyści edukacji w tym zakresie dla osobowościowego rozwoju nauczycieli oraz dla efektywności ich pracy pedagogicznej. W opracowaniu wskazano również na wieloaspektową wartość wychowania uczniów do cierpienia, umierania i śmierci.

Opublikowane

2010-06-30

Jak cytować

NIEROBA, E., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2010). Tanatopedagogika w procesie kształcenia nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 250–256. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>