Tanatopedagogika w procesie kształcenia nauczycieli
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
tanatopedagogika, kształcenie nauczycieliAbstrakt
Artykuł uzasadnia potrzebę wzbogacenia programów kształcenia nauczycieli o zajęcia z tanatologii. Autorzy zaprezentowali wymierne korzyści edukacji w tym zakresie dla osobowościowego rozwoju nauczycieli oraz dla efektywności ich pracy pedagogicznej. W opracowaniu wskazano również na wieloaspektową wartość wychowania uczniów do cierpienia, umierania i śmierci.Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
NIEROBA, E., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2010). Tanatopedagogika w procesie kształcenia nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 250–256. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION