Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
problemy współczesnej szkoły, trudne sytuacje szkolne, relacje uczeń-nauczycielAbstrakt
W opracowaniu dokonano ogólnej analizy głównych problemów dotykających uczniów i nauczycieli we współczesnej szkole, wskazując obszary stwarzające największe trudności obydwu podmiotom procesu edukacji. O ocenę analizowanych zagadnień poproszono uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, przeprowadzając badania pozwalające wskazać podstawowe trudne sytuacje szkolne widziane oczyma jednych i drugich.Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
ZAWŁOCKI, I., NIEWIADOMSKI, K., & NIEROBA, E. (2013). Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 455–460. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION