Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli
Słowa kluczowe:
problemy współczesnej szkoły, trudne sytuacje szkolne, relacje uczeń-nauczycielAbstrakt
W opracowaniu dokonano ogólnej analizy głównych problemów dotykających uczniów i nauczycieli we współczesnej szkole, wskazując obszary stwarzające największe trudności obydwu podmiotom procesu edukacji. O ocenę analizowanych zagadnień poproszono uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, przeprowadzając badania pozwalające wskazać podstawowe trudne sytuacje szkolne widziane oczyma jednych i drugich.Pobrania
Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
ZAWŁOCKI, I., NIEWIADOMSKI, K., & NIEROBA, E. (2013). Trudne sytuacje szkolne w ocenie uczniów i nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 455–460. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6875
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.