Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie kształcenia inżynierów
Słowa kluczowe:
Krajowe Ramy Kwalifikacji, kompetencje społeczne, uczelnie techniczneAbstrakt
Efekty kształcenia opisane w Krajowych Ramach Kwalifikacji podzielone są na trzy grupy: wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne. Niniejsze opracowanie jest refleksją na temat ostatniej kategorii. W artykule potrzebę kształcenia studentów z obszaru nauk technicznych w zakresie kompetencji społecznych uzasadniono wieloma czynnikami ogólnymi oraz wynikami badań własnych.Pobrania
Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
NIEROBA, E., BIŃKOWSKA, A., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2013). Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie
kształcenia inżynierów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 173–179. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6828
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.