Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie kształcenia inżynierów

Autor

  • Ewa NIEROBA Politechnika Częstochowska, Polska
  • Alicja BIŃKOWSKA Politechnika Częstochowska, Polska
  • Ireneusz ZAWŁOCKI Politechnika Częstochowska, Polska
  • Krzysztof NIEWIADOMSKI Politechnika Częstochowska, Polska

Słowa kluczowe:

Krajowe Ramy Kwalifikacji, kompetencje społeczne, uczelnie techniczne

Abstrakt

Efekty kształcenia opisane w Krajowych Ramach Kwalifikacji podzielone są na trzy grupy: wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne. Niniejsze opracowanie jest refleksją na temat ostatniej kategorii. W artykule potrzebę kształcenia studentów z obszaru nauk technicznych w zakresie kompetencji społecznych uzasadniono wieloma czynnikami ogólnymi oraz wynikami badań własnych.

Pobrania

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

NIEROBA, E., BIŃKOWSKA, A., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2013). Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie kształcenia inżynierów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 173–179. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6828

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2